ang test..

Verkar vara något lurt idag med bloggen.. får väl se om det ordnat sig tills i morgon, annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Några förslag? Verktygsfältet är liksom borta när man ska skriva inläggen och man kan inte lägga upp fler än 1bild /inlägg.. Jätte skumt. Och sen är det annat typsnitt på texten nu när jag skriver inlägget men när det publiceras är det samma som innan.. som sagt. Konstigt. Förra bilden var iaf en test bild, på Leona och Jenni när de nöter lite apportering. Och ang det förr förra inlägget som handlade om vad jag lagt ut på blocket såg jag att jag råkat skriva "diskanläggning" -självklart var det inte det jag menade, för om jag hade haft en med ljud, ljus och rök grejer till så hade jag nog sparat den :P Det rätta ska vara DISKOANLÄGGNING! haha.. lustigt det kan bli ;) Nu ska jag bänka mig vid tvn.
Kommentarer
Sofie säger:

ja det är ju kanon ju, tycker det är kul för en själv också, att man gå tillbaka och läsa vad man gjort, mitt minne är kasst så jag glömmer typ bort vad jag gjort förra veckan, haha ;)

Ja det vore skoj, men jag tror det är lite svårt att komma in på den! :/

Ja självklart, hör av dig, så får vi se om jag är nere eller hemma i Dalarna! :) Kram

2010-10-18 | 22:32:52
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback