dommarsekriterare.

Helgen har vart bra, i Fredags blev det någa glas vin och en massa mys i soffan. Martin var så trött stackarn så när filmen han verkligen ville se började.. då somnade han efterbara första pausen. Haha.. så jag fick sitta och kolla på den själv och lite små läskig var den.. huuuh. På Lördagen vaknade jag exakt efter 8 timmars sömn, så konstigt att jag är mer trött på veckodagarna och kan sova 9-10 timmar utan problem. Men på helgen är det 8 timmar och sen är jag pigg. Smög upp ur sängen, plockade iordning lite från från gårdagen, och började rensa i våra apperspärmar, där vi lägger alla papper vi inte orkar med för stunden. Sen började jag med frukost och när den var klar så gick jag in och väckte karln, hur länge som hälst får han inte sova :P For iväg till svärföräldrarna och fixade med bilen.. börjar hända lite grejer där nu :) Tog en massa bilder men glömde kvar kameran där så får lägga upp dom senare så ni får se den :)

Idag var det uppstigning tidigt. Halt på vägarna och kaaallt. Hade på mig hur mycket kläder som helst så jag har ingen aning om hur jag ska hålla mig varm i vinter. haha! Släppte av Martin vid båten och så tog jag med mig Leona till Bk där det var lydnads tävling. Så himla kul var det att vara dommarsekriterare!! så lärorikt och spännande. Jag gjorde ju inte mycket mer än att skriva på ett papper vad dommaren sa till mig, men att se ekipagen tävla från en annan synvinken (dommarens) var verkligen lärorikt! Så det lär jag vara igen. De frågade om jag ville vara på annandag jul då de har tävling men det beror ju väldigt mycket på när Leona löper och var vi firar jul. För kanske, kanske vill jag vara med då :D

Leona brukar börja löpa i början av november, så jag är väldigt nervös för att hon ska börja redan nu innan tävlingen.. hoppas verkligen inte det  för just nu går träningen så jäkla bra och jag tror vi har chans till bra poäng nästa tävling.

Nyss kom Petra hit, hon ska bo här tills på Tisdag. Får se hur det går. Fröken piplarsson är van att få gå hem klockan 20 på kvällen och börjar oftast pipa runt 19 tiden fram tills hämtning. Så får se om det blir någon sömn i natt. haha.

ikväll hände rinte mycket. Tv tittande och segande. I morgon är det en nyvecka igen och nya tag :) ♥
Kommentarer
Matilda o Eboni säger:

Tack för fina ord gumman det värmer:)

Vad kul o vara domarskrivare=) Jag är sugen på att kanske starta där den 26:e men vi får se om jag vågar och när min höna tänkte börja löpa;)

2010-10-19 | 19:55:04
Bloggadress: http://www.dreamteams.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback