en ny vecka.

Ytterligare en ny vecka kommer rusande och jag börjar tro att jag tagit mig vatten över huvet. Har massor med planer denna veckan, och kanske lite för mycket, men det får gå ihop ändå. I dag är det en hemma dag, tvätta, och små städa, sätta upp tavlor, slänga ner kartonger till källaren. Japp en massa fix finns att göra. Har hunnit med att ta en riktig morgon promenad med Leona, väl behövlig, kröp lite i henne i går när vi skulle sova. Myror i brallan. Denna veckan kommer gå fort och det känns bra för nästa vecka kommer Nikita hit och senare den veckan så kommer Mamma, anledningen till att de åker olika dagar är för at Nikita vill ha egentid med mig, och testa att åka tåg själv. :p Lill skruttan. Har massa planer inför den veckan också så tyvärr kommer nog den också att gå fort :(

Igår blev en rikgit mys dag. Fixade mat när martin kom hem sen bosatte vi oss i soffan resten av kvällen. Passade på att prova den nya Tarragona chokladen med hackade cashewnötter. Så himla god!!! Lätt prisvärd och verkligen värd att prova!! Nu ska jag ner till tvättstugan och påbörja tvättdagen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback