Födelsedagskalas!

Nu är helgen över igen och en ny vecka har börjat.. snabba ryck. I Fredags kom Kimmo över och så blev det ett himla drickande och vi spelade Sanning och Konsekvens-den elaka versionen. En lååång kväll med mycket skratt. Lördag vaknade vi ändå hyffsat tidigt och strax efter 14 var vi hemma hos Svärföräldrarna och fixade med bilen :) Kul att ha ett projekt tillsammans som man kan pilla med. Martin ska dit idag med men jag ska fixa lite här hemma. Lördag kväll var det das för pyamasparty hos björn och Emelia, väldigt mysigt, spelade jätte roliga spel och sjöng singstar. En lugn kväll men ku för min del, däremot Martin fick nog lite väl mycket vättska i kroppen! haha vi missade sista bussen hem och sov hos över på partyt i stället, första bussen på morgonen kom vi iaf med. Martin gick och la sig direkt i soffan med täcke och kudde, medan jag fixade frukost till oss. Klar med det så ställde jag mig och söng för honom. Då blev han glad;) Hade nästan glömt bort att han fyllde år! på kvällen kom hans föräldrar och vi bjöd på super god mat, Lax i ugn med någonslags feta/mögelost, pressad potatis, vitvinssås och sallad!! till efterrätt bjöd vi på kladdkaka med olika frukter på och riven vit choklad över, även den blev kanon!
Martin fick sina paket och blev jätte glad, glömde ju självklart ta kort. Men på söndag har vi party här hemma för kompisarna så då får jag ha kameran med mig :P

Petras ägare har inte hört av sig någon gång under veckan ang betalning eller om jag skulle haft henne denna veckan. Jag har ringt och skickat sms utan svar, dålig stil tycker jag, så det blev ingen Petra för mig idag. Tråkigt att jag troligen aldrig kommer ha henne igen. Visserligen, det kan ju ha hänt något. Men om det inte har gjort det så borde han höra av sig tycker jag. Men nu är jag hundvakt åt Jennies hundar så länge, tills jag hittar något jobb. 2Boxrar, jätte lydiga och inga problem att vara ute och promenera med!

Den 23oktober drar jag och Leona själva till Tierps BK för att tävla, ska bli spännande att tävla sjäv och se om jag är mer eller mindre närvös då. Självklart kommer det vara folk där men troligen ingen jag känner.
Strax är det dags för lunch och sen blir det lite promenader igen!

Petra.

Kommentarer
Hanna säger:

Vad duktig du är som har anmält!! Säg till om du vill ha sällskap!

2010-10-06 | 07:23:47
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback