prosit..

kära nån. Nu börjar jag bli sjuk på riktigt. Snorig, nysig, och frusen. Borde börja kurera mig, mentyvärr så har jag inte tid för sådant förens efter tävlingen nästa helg. blää. Måste träna tränaträna, och eftersom det inte blev någon träning igår så får det bli idag i stället. burr. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig på Söndag när jag är dommarskribent, tack och lov så är det bara för klass 1-2, 8 hundar totalt om det inte kommit in någon nu efter. Så de borde gå någorlunda fort. Efter skrivningen kan man ju gå runt och röra på sig lite. det får nog bli en himla massa underställ och vinterjacka på, mössa och vantar, och självklart mina ridstrumpor :) troligen blir det dom kläderna ikväll också. För nu är det kallt. i morde var det 1 minus grad och nu börjar det närma sig 1 plus. Frost på backen och i går såg man dom första flingorna åka ner från himlen. Har bestämmt mig för att inte kalla det snö eftersom det mer troligtvis var underkylt regn. Och det pågick i max 1minut.

Nu har jag skrivit in mig på Arbetsförmedlingen. Får hoppas att dom kan hjälpa mig med jobb och tills jag får ett jobb hoppas jag att de kan hjälpa mig ekonomiskt. Jobbigt att inte få e krona när man har grejer som ska betalas in hela tiden.. tack och lov så har jag min  älskade sambo som stöttar mig nu ♥ Och min busiga vovve som håller mig syselsatt.. ♥

Idag blir det som sagt träning, och troligen på Brukshundklubben runt 14 tiden. Innan det ska jag hinna med att göra mys pys här hemma för när jag kommer hem från bk så ska jag inte lyfta ett finger för lägenheten, korka upp vin flaskan. och lägga mig i soffan med min kära, heeela kvällen!

Nu är det Helg ♥

Kommentarer
Julia:) säger:

Hejj:) Göru??:)

2010-10-15 | 14:29:24
Bloggadress: http://smultrontoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback