Trasig..

Fyllde kyl, frys och skafferi igår så nu behövs det inte handlas på flera dagar. Idag är jag hundvakt åt lilla Bärta. Och snart ska jag dra iväg till Arbetsförmedlingen igen. Igår fick jag inte så mycket gjort där eftersom Leona låg utanför och väntade och jag bara hetsade runt. Så idag ska en massa papper med dit så får vi se vad som händer.
Ikväll blir det ytterligare en ensam kväll eftersom Martin ska vara i garaget och måla underredet på bilen. Jag ska fortsätta med att torka blodbudding till Leona, började igår och de som blev klara då blev kanon bra! Får hoppas att dessa blir lika bra :)
Blåser som sjutton idag men kom ändå iväg på en långpromenad i morse, tog med mig en massa bröd som skulle slängas och matade ankorna på vägen. Det tyckte hundarna var himla spännande :P



jagvilljagvilljagvill.. men orken är slut


Är så trött på detta

Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

vad roligt! Hoppas de kommer lite roliga erbjudanden nu då :)

De kanske blir lite skit i början, men tackar man bara ja till något så kommer de lite roligare nästa gång :)



kram kram

2010-10-14 | 13:19:16
Bloggadress: http://www.familjen-bus.com
Josefin säger:

Svar: Ska lägga upp en liten bild, kolla in om en liten stund igen! Alla blogg.se bloggar har 4 kodmallar! :)

2010-10-14 | 16:57:22
Bloggadress: http://sssummer.blogg.se/
Josefin säger:

Svar: Tack :)

2010-10-14 | 18:52:11
Bloggadress: http://sssummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback