välbehövlig träff.

Igår var en bra dag, en sån där dag som vi alla behöver ibland. Jag tog bilen till Enköping för att hälsa på lite gamla jobbar kompisar, och gissa om det var uppskattat?! :D Fick nästan tårar i ögonen av alla fina komentarer om att de saknar mig osv. Många kramar och mycket snack!! Och för att toppa det besöket så fick det bli en efterlängtad
Mc chicken jr med extra tomat och ost :D smarrigt värre.. bara donken i Enköping som kan göra dem så braaaa!!! Det som var ännu ett plus med det mötet var att jag äntligen fick mina papper av min förra chef, som jag idag ska skicka in så jag så småning om någon gång.. får in lite pengar :D

Efter fika och mys till donken åkte jag hem till Sandra och fördrev tiden där med att kolla gamla såpor och annat skit tv visade.. Pratade en massa om jobb, utbildning och framtiden, eftersom vi båda är arbetslösa och siter i samma båt så är det skönt att kunna prata med en i samma sits och bolla lite ideér.. och vi kom fram till ett och annat som vi ska spinna vidare på. Det visade sig att vi har samma framtidsdröm och varför inte hoppa på tåget redan nu?!

Sen idag fick jag ännu en idé som gör mig aldeles sprallig, måste dock ta redan på lite mer innan jag säger vad det är men det är ju just nu jag har tiden för det, och lust, så det är bara att tuta och köra :D

Som ni märker så är detta en bra dag, en toppen dag faktist. Har vart ute en sävng med alla hundarna och ska snart ta mig lite lunch och efter det blir det spåret med Leona och Bärta, och senare idag ska jag åka till Gimo försöka få en tid hos barnmorskan någongång. svarar varken på telefon eller mail så att man får något preventivmedel snart... Mycket lättare när man var "ung" och kunde gå till ungdomsmotagningen. sen ska jag leta upp ett biblotek någonstans här omkring så man kan kopiera papprena jag fick igår.

Det är min dag det!!

Lilla Saga!!


Föresten så vill jag passa på att Gratta Love och Jasmine som fick en liten pojke i söndags natt. Och alltså ett Grattis till mig som har blivit Faster ♥ Lovely.. nu har jag ännu ett barn att skämma bort ;)
Kommentarer
Pernilla säger:

Härligt inlägg!

Vad är det du funderar och är sugen på?? Nu blev jag nyfiken :P

2010-10-28 | 19:55:35
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback