chock.

igår viste jag att det var den 27de och när jag skulle skriva lite i min kalender som jag inte gjort på ett tag så såg jag att det är den 3e på söndag, hur gick det till? Kändes så konstigt. Alltså fyller Martin år på Söndag, vilket vi inte hade en aning om och därför bokat upp massor i helgen. Pinsamt. Blir till att avboka en del. Och nästa Helg blir det väl party här då :)
Våran dator har börjat dumma sig en hel del nu, den stänger av sig rätt som det är så man får skriva på ganska fort så man hinner spara. Så störande att skriva om allting..
Igår blev det en sväng till IKEA, dom byter fasen aldrig möbler, samma år in och år ut, och igår konstaterade jag och Martin att vi växt ut IKEA stadiet. Vi köpte gardin fästen, prydnadskuddar, sänglampa till gästrummet, matlådor och en potatispress typ det.. hmm värt att åka ändå till IKEA för det?! vet inte riktigt.

Idag ska jag börja städa inför helgen när vi ska ha lite kalas för släktingar mm. Vika mängder av tvätt, tvättade hela dagen igår så jaa.. lite finns det att vika ;) När datorn har skärpt till sig så ska jag lägga ut lite bilder av lägenheten, nu börjar jag bli riktigt nöjd faktiskt.

I kväll blir det en sväng till träningen på Brukshundklubben :) ska bli så kul att träna i grupp med nya hundar!

tjaoooo.

Dags att börja reflexer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback