D-dagen

Nu är snart dagen här, eller ska jag säga helgen. Tävlingshelgen. Jag är lite nervös. Eller ja nu ljög jag. Jag är faktist jätte närvös. Varför?- vet ej. Det värsta är att jag tror inte att det kommer gå så jätte bra. Har inte tränat så mycket som jag borde, och inte något på platsliggningen som hon numera suger på. Men jag får försöka se detta som en kul grej. Träning för mig själv. Det finns många bortförklaringar till att jag inte tränat så mycket som jag borde men ingen som riktigt håller. Så jag får helt enkelt ta dessa tävlingar med en nypa salt. Och se till att komma igång till nästa tävlings tillfälle istället. phu.. men jag är nervös. Och nu ska jag snart börja packa och då kommer det kännas på riktigt. Men jag förstår inte.. jag är så töntig.. Slappna av för sjutton. !
Kommentarer
linda säger:

jaa slappna av! :) tänk att du gör det för din egen skull o försök att bara ha roligt. kommer hålla alla tummarna imorgon för er!:)

är så glad att du kom in o hälsade på mig idag, gjorde hela min dag :):) ses på tisdag!!

2010-09-03 | 21:31:30
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback