dripp dropp

det regnar ute idag, mycket dessutom. Ser verkligen höstigt ut och jag ska nog ge mig ut på jakt efter gummistövlar. Skulle verkligen behövas. Alla mina skor läcker in, inte kul att vara ute då.  Idag blir det en tripp till pappa, Lämna Cindy :(
Igår lackade jag naglarna, vilket jag inte gjort på väldigt länge... bakade scones, ochgjorde te till kvällen. Jag piggnade till under dagen, idag är jag lagom pigg. Det är inte så¨att jag vill ut och springa men hade det vart bättre väder så ha de jag nog gjort det :P

Igår ringde schäfer killen igen, så Petra som hunden heter ska komma hit nästa vecka, härligt med en liten slant iaf :D

Ska passa på att Grattulera min Kusin Sarina som fyller 25år idag, Grattis gumman!

Cindy jäspar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback