forgett and forgive

jaha.. ännu en tråk dag då. kommer inte på något roligt att skriva när jag inte gör något på dagarna alla är dom lika, vakna, äta frukost, ut med hundarna, sitta vid datorn, städa, ut med hundarna, laga mat och japp sen var dagen slut. åh skulle verkligen behöva ett jobb nu så jag har något att göra. Få ihop lite pengar så man har råd att leva lite..
Idag händer som sagt inte så mycket, jag har suttit på gratisbio.se en stund och samlat ihop lite poäng.. sen när jag fått ihop lite fler så kan jag omvandla poängen till roliga presentkort eller biocheckar så jag har något att roa mig med :P
I morgon blir det en resa till självaste stockholm och lämna Cindy hos pappa, eller ge tillbaka henne kanske jag ska säga, det är ju hans hund. Men jag har blivit så kär i henne nu. Jag älskar att ha två hundar, familjen känns fulländad då. Cindy är totala motsattsen till Leona, Cindy är lugn, hoppar inte, hon älskar att gosa (med mig, det gör inte Leona) Är suverrän utan koppel, sticker inte iväg, hon går alltid i en radie på 10meter från mig. Jobbig i koppel, trög tänkt. haha jaa dom är totala motsattser. kanske därför jag älskar båda så mycket. Cindy är absolut ingen tävlings hund, hon förstår liksom inte. och det är ett H#¤*¤# att lära henne. Leona däremot gör allt man ber henne om, hon vill lära sig och vill göra och vara duktig..

Jag vill ha en till hund, men då måste jag ha en bil och då måste jag ha ett jobb.. allt går bara runt runt runt.. Löser sig det ena så löser sig väl det andra också får jag hoppas på :P urs nu har jag klagar tillräckligt för idag.. sorry.

Mina bästa ♥
Kommentarer
Pernilla säger:

Jag håller med dig om att löser sig det ena så löser sig det andra. Har man flyt så har man och tvärtom, har man käppar i hjulet så är det mycket kämpigare att få hjulet att snurra =S

2010-09-14 | 19:20:10
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback