framochtillbaka hitochdit

igår blev det ett himla flängande över allt. Dagen började med en resa till sthlm för att hämta Cindy, sen hem ut med hundarna, iväg till Uppsala igen för att handla lite med Martin. Blev inget köksbord men lite sänglampor och annat smått och gott ;) idag blir det också mycket på resande fot, då jag först ska åka och lämna Leona hos svärföräldrarna och sen ta med mig Cindy till Norrtälje och Hanna för en mys kväll med tjejerna. Som ni förstår så är jag ibehov av en egen bil.. någon som har en bil över så hör av er !

Martin ska iväg på fiske i helgen så på lördag är det jag som har en egen tjejkväll med mig och hundarna :P Nu ska jag hoppa in i duschen och sen städa i ordning lite innan jag påbörjar min resa :)

Kommentarer
linda säger:

alltid lika härligt med girls night! hoppas ni hade mys o hälsa tjejerna! :):)

2010-09-12 | 18:01:30
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/
Anonym säger:

Tack för kommentaren:D Mamma ska sälja sin bil ( min gamla) vet att en är intresserad men har ej hört av sig till oss personligen! Hojta till om du vill veta mer! Kram

2010-09-13 | 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback