it´s all coming back to me now.

Helgen har varit perfekt, framförallt Fredagen. Insåg hur mycket jag har saknat mina vänner från skoltiden och att det absolut inte får ta så lång tid som det gjort innan vi träffas igen. Så nu har vi startat en "vinring/vincirkel" då vi träffas testar olika och nya viner för att vidga våra vyer :P snacka skit och äta gott kommer också ingå :) så mys.
Lördagen var bara skön, när jag väl kommit hem så tjockade jag mig hela kvällen kollade på tjejfilm och bara var, så himla härligt ibland alltså. Igår fick Leona leka med två boxrar som jag kanske skulle passat men hon hade hittat någon annan som hon tyckte var bättre sen :( Leona badade iaf både i dammen och i en "lerdamm" så när vi kom hem fick och duscha.. med schampoo och hela köret.. Leona var inte så lycklig då :P nu är hon ren och fin iaf.. och sen på em tog jag Leona och Cindy en långpromenad och jag tränade lite med Cindy medans Leona fick träna på att sitta och titta på.. inte så värst kul tyckte hon men väldigt nyttigt. På prommenaden hem så insåg jag hur bra jag trivs här i östebybruk.. det är så fint överallt, lite gammaldags, sjöar, dammar, mycket hundar, skog.. ja perfekt helt enkelt.. nu fattas bara ett jobb. Men det kommer väl så småningom :D

idag ska jag förutom att ringa lite samtal, städa, träna Leona och fixa Martins födeledags present!
det är min dag det.. haha.

Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

Hahahaah så skulle de kunna vara :) hihi tok!



Visst var de fint, ska no ta o skriva ut de o ge det till mamma :) kram kram

2010-09-14 | 10:47:45
Bloggadress: http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback