Live your life

Vädret har vaknat på rätt sida flera dagar i sträck nu och det känns bra. Soligt och fint, det tackar vi inte nej till. Precis kommit in efter morgonpromenaden och idag är jag igång. Känns bra, inte ett dugg seg och jag hoppas det håller i sig hela dagen. Känner mig fylld med energi och lust att göra saker, inte bara ligga i soffan! Två tävlingar till inplanerade, får hoppas att Hanna hinner känna sig säker i 2an innan så att hon följer med, annars får jag väl kidnappa henne :P I mitten av oktober i Nynäshamn och sen i Tierp. Och faktiskt så hoppas jag på ett första pris men ett andra pris skulle inte heller sitta fel :D Så träning är det som gäller.

I veckan händer mycket, idag kommer Linda och Magnus över på fika, väldigt längesen man träffade dom nu. I morgon fika med Tilde på stan och sen blir det att ta tåget till pappa för att hämta Cindy.. och Fredag åker jag på vinkväll hos Hanna :) underbara vecka!

Kul med lite kommentarer också det gillar vi :)
Föresten är den någon som är intresserad av Klövar och blod, isåfall har jag endel i frysen och eftesom varken jag eller Leona gillar viltspår så jätte mycket så tar de bara plats... hör av er så får ni!

Kommentarer
Hanna säger:

Jag behöver blod!

2010-09-09 | 07:27:21
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback