löv.

Idag blev det också en överdrivet tidig uppstigning. klockan 5 ringde väckar klockan och det var bara för mig att hasa mig ur sängen.. Hämtade Petra, fixade frukost la mig i soffan och somna. hmm. inte kul. Men väldigt skönt. Nu känner jag mig utvilad och redo för att köra en städrunda här hemma. Ska försöka fixa lite ärenden också. Idag kommer Tilde till mig, blir en fika och lite tjejsnack :) trevligt. Annars händer inte så mkt.

När jag var ute på morgon promenad i morse så upptäckte jag hur mycket löv det ligger på marken, så var det inte här om dagen. Röda,  gula, bruna, och några gröna! Jätte vackert. Ny känns det verkligen att Hösten är här. Kallt som fasen på morgonen. Och så regnar det.. nästan hela tiden. Men vad gör väl det, jag har ju ny regnjacka och nya regn brallor :D så nu finns det ingen anledning att vara inomhus när det regnar :P

Fick vårat första klagomål idag också, Träffade grannen när jag skulle ut och gå och då sa hon "det är jätte bra om ni städar undan hundhåret på ballkongen för det ramlar ner på mina blommor." Det var väl bara att acceptera och tackade henne för att hon sa till.
Kom då på att ibland brukar vi faktist dra av lite päls från Leona om kvällarna och tänkt att det blåser ju iväg. Men jaha.. grannen gillar tydligen inte håriga blommor så då får vi väl ta bort pälsen sen då. haha :) Känns ju skönt att dom kommer och säger till oss så det inte är några sånna där störiga som ringer Hyresvärden för minsta lilla.
Nu ska jag fixa iordning både mig och lägenheten innan Tilde kommer!

Vintern 2009 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback