pain.

alltså jag fattar inte varför inte min rygg blir bättre. Har haft ont varje dag i jag vet inte hur länge. Väldigt längesen jag hade en heldag utan ont i den. Så längesen att jag inte ens kommer ihåg om jag haft det. Nä nu måste jag komma igång med träningen så får vi väl se om de blir någon skillnad lixom. Men badhuset som vi har här har typ bara öppet 6-8 och/eller 16-20 så det har inte rikigt blivit av än.. dålig bortförklaring.. jag vet men så är det, orkar inte gå upp så jädra tidigt och slänga mig i en kall basäng. Eller så har jag så mycket annat för mig på dagen så jag glömmer bort det.

Igår blev det en sväng in till stan för att kolla köksbord, och nu har vi hittat det :D det perfekta köksbordet.. men. det är "någon" veckas leverandstid på det. så ska ringa samma butik fast i Enköping och se om det finns där :) Vill ju ha bordet NU!! Igår inhandlade jag också årets försla vantar. Hej och hå. Det är ju faktiskt på tiden nu. Det var 1grad igår på morgonen. Varje år så köper jag kanske 4-6 par vantar eftersom jag slarvar bort de flesta, glömmer en på bussen, tappar en.. ja ni förstår. Ska fasen hålla koll på detta året hur många jag inhandlar och se hur mycket pengar som går åt till vantar. För i längden blir det inte så billigt alltså..
Blev ingen promenad med Jennie igår. Det får bli i morgon. Kom hem så sent och så ville jag kolla idol så :P hahah

Idag blir det lunch med Linda på stan 12-13 någongång. så blir att åka in vid 11 tiden. Sen får vi se om det blir en sväng till Enköping eller om  jag bara åker förbi Gränby och kikar lite ;) har ju bilen idag så man får passa på att åka runt lite!

♥ 
Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

usch då... Tråkigt med din rygg :(



Nu är foto-tävlingen uppe. Här har du länken så du kan samla lite röster :)

Lycka till gumman! kram



http://familjen-bus.com/2010/september/veckans-foto-bidragen-1.html#comment



kram

2010-09-30 | 20:32:56
Bloggadress: http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback