rise up.

äntligen händer det grejer här hemma. Igår satte jag upp lappar på ica, jag vet tattigt men va fan ska jag göra då?!, om att jag vill vara hundvakt om det finns behov av det. Och där satt en lapp om en schäfer tik som ville ha hundvakt om dagarna, så idag kommer hon och hennes husse och ska träffa mig och Leona och se om det funkar bra :) hoppas hoppas hoppas!
Igår var jätte mysigt, fick besök av Linda och Magnus, åt lite Pizza, och efter det blev det kaffa för de som drack det och blåbärspaj till idol :D

Idag blir det en sväng in till Uppsala för att träffa Tilde och ta en fika, ska även ta en runda på stan och gå tillbaka med ettpar skor till DinSko som klacken gått av på. Har bara använt dom två gånger så det accepterar jag inte. Har dock inget kvitto kvar men jag har papper via banken på att jag köpt som där eftersom jag betalade med kort så hoppas på att det ska räcka :S Värt ett försök iaf!

Nu borsta igenom mitt jobbiga hår, och sen en sväng med Leona!

Så sugen på riktiga sommargubbar ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback