Stolt hundägare

Helgen har bjudit på ett rikgit kanon väder och härligt sällskap. I lördags blev det tidig uppgång och bilen till Gävle, efter att ha kört fel några gånger så kom jag äntligen fram till rätt ställe och hann precis till anmälningen innan platsliggningen skulle börja :D phuu.. Hade velat bort nervositeten på vägen och när jag väl lämnade leona liggande i ena änden av planen för att göra platsliggningen så kom den. Efter ca 1 minut så skrek det bara i mitt huvud "snälla snälla har det inte gått 2 minuter snart?! återgå till hundarna?" Men nej det var en lååång minut kvar och min älskade lilla hårboll låg kvar hela platsliggningen :D så stolt. Blev riktigt nöjd med hennes insatts trotts att det inte blev några höjdar poäng så är jag verkligen jätte nöjd :) och det är väl det som räknas!? Söndagens tävling gick också bra, fast på ett annat sätt, hon 0ade plattsliggningen men hon gjorde Linförigheten jätte fint.. haha.. lika glad den dagen var jag över min vovve, och över mig själv som inte alls var lika nervös på planen denna dagen. Till och med min Tävlingskompis Hanna sa att det inte såg ut som att jag var lika nervös, mycket mer avslappnad :) det gillar vi!

Ny vecka med nya tag, och jag har massor med hemma sysslor väntandes på mig, och det ser jag bara framemot :) i Helgen är jag bjuden till Hanna på vinkväll och även Ellinor kommer dig, och jag antar att det blir endel hundsnack :P Härligt!




Hanna och Hija :)

Älskar mitt liv just nu ♥
Kommentarer
Hanna säger:

Jaa du ska verkligen vara stolt! Och det kommer bara att gå bättre och bättre :)

2010-09-06 | 18:06:14
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Pernilla säger:

Vad kul med tävling!

Grattis, känslan är viktigast :)

2010-09-07 | 19:02:23
Bloggadress: http://www.onetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback