under ytan.

idag blev det en tupplur efter hämtningen av Petra. Bilresan till Petra i morse var konstig. Massa fladdermöss som skulle flyga precis framför bilen, en hare som vägrade lämna vägen, och en katt som låg precis intill vägen. Och om inte det vore nog så är det en familj som stylat sina brevlådor och satt ett älghuvud ovanför den på ett plank.. Jag blir lika rädd varje gång jag ser den!! snacka om att skrämmas. Fast på sätt och vis så ät det ju bra, för då blir man mer uppmärksam men jag får hjärtklappning varje gång jag ser den, kan inte var abra för hälsan.

idag har jag lite saker jag borde göra, ska bara se till att få den gjorda... skura ur kylskåpet eftersom jag hälde ut citronsaft i hela i morse.. så irriterande. Sen ner till apoteket, sen borde jag rensa avloppet på toa.. inte så jätte spännande men måste göras. Idag är det ett underbart väder, i morse var det "Risk of ice" som det stog i bilen, 3grader.. burr. Men nu strålande solsken och 13grader i skuggan. Så idag blir det en cykel tur med Leona. Har precis tagit en långvända med Petra, börjar gå ganska bra mellan dem nu, inte lika på varandra. Men jag får vara vaken och uppmärksam på dem hela tiden så att dom inte går runt och kaxar.  Vem vet dom kanske blir kompisar någon dag :P


Idag är första gången på riktigt länge som jag saknade Aska, schäfer tiken jag hade innan. Hon var verkligen jätte fin, fin kroppshållning och vackra färger. Och hon var jätte mysig när man var själv med henne, utan andra hundar eller mörkklädda män. Jag saknar att ha en schäfer, jag älskar dom. Så mycket att jobba med, så mycket tålamod man var tvungen att ha med sig helatiden så mycket lugn. En dag ska jag ha en schäfer til. Jag vill.





Jag önskar så att jag kunde gett dig ett bättre liv, att jag hade haft bättre kunskap om hur jag skulle hantera dig. Jag ångrar mig så för det du utsattes för och att ditt liv här på jorden blev på tok för kort. saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback