A little bit of love.

Gårdagen var helt sjuk. Vaknade i tron om att det var Tisdag. Det är så det blir när man jobbar Söndagar. Lyckligtvis förstod jag snabbt att det bara var måndag och jag återgick till min Måndagslunk. Tvättade Hela dagen igår, från 08-22, skämtar inte, det behövdes verkligen. Nu är garderoben fylld till bredden med rena kläder!

Gick en sväng i skogen med Leona, Motionerade boxrarna, Gjorde matlåda, Duschade Leona, bakade blåbär/jordgubbspaj. Städade, var till banken. När det sen var dags för att sova så stupade jag bara, somnade så fort jag bara tänkte på sängen. så SKÖNT!

Idag är det Tisdag. Mulen dag. Dimmigt, tråk väder.
Kommentarer
mamma säger:

Här har vi en underbar sol som skiner från klarblåhimmel. Har redan gått min första runda och ska ta en storsväng senare i em. Önskar dej en toppendag med doggsen. :)

2011-04-12 | 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback