Can you hold me tonight?

Drömde att jag höll på att kvävas, fick ingen luft. Försökte pressa in syre i lungorna. Men det kom inget. Vaknade i smått panik och insåg att det inte alls var en dröm. Förbannade cigaretter. Skyller på dom iaf, fast jag vet bättre. Om jag bara tar mina medeciner så skulle det inte behöva vara såhär under de vackra sommar månaderna. Letar i panik runt i medecinskåpet hemma och hittar en inhalations tub, 3år gammal! Kunde inte låta bli att skratta åt mig själv. Tänk att jag utsätter mig för det här. Medvetet, omedvetet. Med hjälp av soffan och barnprogram så klarade jag mig igenom natten från 03-07 somnade för att i nästa stund vakna av larmet på mobilen som talar om att det är dags att ringa Vårdcentralen. Så nu är det bara att vänta på att receptet ska komma till apoteket så jag kan sova normalt igen.

Nu känns det att det är sommar på riktigt. Ballkongen blir idag sommar fin innan det är dags för att gå till jobbet. Gyllenetider på hög volym!!! Bil är också fixad och nu känns allt verkligen kanon bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback