Först ut: Knivsta.

Lydnadstävlingarna inför 2011 är bokade och klara, några iaf. Känns kanona bra. Riktigt bra. Leona går nästan som en klocka varje gång vi tränar nu och jag blir så himla stolt över min lilla gurka :)
Helgen springer på fort som attan, det blev utgång på Fame i fredags, var mest 18åringar där vilket sänkte glädjen endel men jag rockade på biljarden!! Inte ofta de kan ja säga! I går drog vi ut på en lång runda med bilen, bara åkte och kollade runt i de olika byarna häromkring. Synd att ja inte hade med mig kameran för det finns så otroligt fina ställen häromkring! Gasade ur bilen på grusvägarna, så himla nice med vår och sommar, torra vägar och dammet som bara yr!! Sweet!

Ikväll är det jobb som gäller, innan dess ska jag ta itu med ballkongen, plantera lite blommor osv.

Välkommen!!





På Tisdag är det möte, och jag är så fucking jäkla nervös!
Kommentarer
mamma säger:

Låter som en härlig helg för er, Kul :). Håller en tumme för att Leona kommer att gå lika bra på tävlingarna. Många kramar till er alla. <3 <3 <3

2011-04-11 | 08:48:05
Anna säger:

Äntligen vår och man kan börja leva normalt igen. Gött med lite tävlingar framöver, ska hålla tummarna för er när det är dags :)

2011-04-11 | 14:43:59
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback