Kvalborg.

Idag är det Kvalborg, dagen innan valborg. Det är mest studenterna som använder uttrycket och verkligen lever ut för det. Party i hela Uppsala, typ bara studenter. I morgon blir det party hela dagen lång. Åker in till Uppsala för att gå på champagne frukost klockan 05.58 phuu. kanske tar bussen efter det så jag hinner vakna till liv. Går en typ halv 7 också Tack och lov! Sen blir det forsränning, picknick vid ekonomikum och sen... ja, längre har jag inte kommit. Bäst är nog det ;) Ser iaf fram emot dagen, ska bli kanon kul!!
Var in till staden igår för att införskaffa mig lite nytt inför vår och sommaren. Hittade en jätte bra klänning, en "finare vardagsklänning" den blir det nog i morgon. Sen införskaffade jag mig ett par efterlängtade gåstavar, och en tränings DVD med Paulo Roberto, så vi får väl se hur detta ska gå :P


Nu ska jag hem till Gabbi och busa med henne lite!
Kommentarer
Liger - det största Cat i världen. säger:

Nice !!!

2011-04-29 | 21:29:51
Bloggadress: http://www.ligerworld.com/liger-svenska.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback