workoholic

Skiiiit skrev ett inlägg sen haka datorn upp sig och de försvann, verkligen as kul!!! NOT.

Fryser som en galning. Haft kvalitetstid med Gabbi i ca 1 timme, satt ute på hennes trappa.. trevligt, men nu efter så fryser jag. Ska strax bädda ner mig i soffan med bra tv och varm choklad!!

Vart iväg och provjobbat i dag på Restaurangen/Hotellet här i byn. Verkligen jätte trevligt, och gick ganska bra om jag ska vara ärlig :) Så om de gillar mig så är jag snart en extra tjänst rikare, då kan jag pussla ihop mina arbeten så jag får in en vettig lön, sweet!

Äldeboendet-Hemtjänsten-Boxrarna-Företaget och kanske Hotellet. Fullt ös medvetslös!


Kommentarer
Hannis - Foto säger:

Jag vet, alldeles för långt kvar, men gud så underbara de är!

2011-04-14 | 16:07:33
Bloggadress: http://johannasamuelsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback