9v

Idag är lillpluttan 9veckor! Och har bott hos oss redan i 1vecka! Hjälp vad tiden går fort :)
Idag ska jag testa på att jobba igen.. får se hur det går med hundarna då. martin kommer hem och hämtar dem så ska dom få följa med till garaget under tiden. Så dom behöver inte vara själv särskillt länge.
Det börjar gå mycket bättre mellan hundarna nu. Leona verkar acceptera att Freja bor här och har tillochmed busat med Freja några gånger. Lycklig matte!!

Jag har tagit det stora beslutet att lägga ner mitt företag. Det känns lite som en förlust eftersom jag så gärna vill fortsätta med det men eftersom det har tagit på tok för mycket tid och känns mer som ett måste än en hobby så känns det ganska bra att ta det beslutet. Nu kommer jag att få tid till att spinna vidare på mina andra idéer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback