Hundbus.

Dagarna går väldigt långsamt, och timmarna står still. Att gå och vänta så in i norden på något som jag gör nu suger verkligen musten ur en. Trotts all syselsättning varje dag så känns det inte alls som att tiden går. Det känns som en evighet till den 23e men jag vet att det bara kommer smälla till och att jag snart sitter här med 2full vuxna hundar.
Hoppas tiden går lika långsamt när Freja kommer som den gör nu.

Dagarna hitills har innehållt galet mycket jobb, förstår inte alls hur jag orkat jobba såhär många timmar. Jag kommer tillochmed få en vettig lön i September. Vilket inte alls var väntat. Väl hemma är det matlagning och städning för hela slanten. Idag mötte jag Jenni efter jobbet och tog en promenad med hundarna. De blev överlyckliga av att träffas igen :) En massa bus och spring hela promenaden. Påväg ner till Herrgården fick Jeni känns på hur det var att ha olydiga hundar, de badade.. trotts att Jenni sa ifrån. Upp från dammen kom 2 svarta boxrar, alltså! Det var det värsta jag sett!!! haha... det blev ett himla skrattande. Och det bästa av allt var att Leona inte hoppade i!!! Men när det var dags för Boxrarna att bada bort det värsta så flög hon i iaf. Trevlig och lång promenad blev det. Nu väntar jag på att potatisgratängen och köttet ska bli klart så jag får lite mat i magen :)

Bästisarna ♥

En liten nyhet: Jenni kommer få hem en liten valpis i November, Så Freja kommer ha en kompis i samma ålder på hemma plan :) hihih!!

Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Mysig bild :)



Sv: jaaa, det tycker jag du får göra. Fanns massor av svamp, de jag hittade tog bara en kvart. (och då bar jag maja och fick hjälpa svante upp från hålorna ett par ggr) hehe



kram

2011-08-24 | 16:13:41
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback