Lillfisen.

Natten till idag gick väldigt bra. Jag sov som en stock och lika som förra natten så blev det en kissrunda 03 på natten. Stolt över den lilla, men troligen mycket nya intryck som gör henne så trött. Fick säga åt Freja några gånger när hon ville upp i sängen men hon slutade testa sen och gick självmant in i buren och sov, med grinden öppen!! Så himla duktig ♥
Idag har det skett 2 olyckor inomhus, än så länge, en förbättring!! Om jag tänker efter så har jag inte sprungit ut lika mycket idag som igår heller, då sprang jag verkligen hela tiden men idag har jag bara varit ute ca 10ggr. Fast igår vaknade vi 3timmar tidigare än idag.. kan bero på det. Duktig är hon iaf. Hon lyssnar bra när man kallar på henne, övar varje gång vi är ute.. är det något som är det minsta intressant så rusar hon iväg som ett spjut. Orädd den lilla. Namnet Freja nämns galet mycket när vi håller på med henne så att hon snart ska förstå att det är hennes namn..

Idag har vi haft Linda här på besök. Verkligen jätte skoj att få lite sällskap nu när man är "mamma-ledig" och går hemma själv hela dagarna. Skönt att göra något annat än att bara städa. Fastän det behövs varje dag :P Massa tjejsnack, valpmys och fika = Kanon dag Linda har lovat att vara hundvakt snart så jag och Martin får gå ut och roa oss lite.. vilket låter toppen bra. Får passa på innan Freja blir en jobbig tonåring ;)

Leona börjar sakta men säkert tycka om Freja.. inte än.. men om några dagar kommer hon nog kunna slappna av med Freja i närheten.  Det är så skönt att Leona fortfarande får väldigt mycket uppmärksamhet, alla våra vänner och även vi pysslar om henne nästan mer än valpen så att hon inte ska känna sig bortglömd. Och jag tror det fungerar bra.
Kommentarer
linda säger:

jaa, o gud vad jag längtar efter att få vara hundvakt!! magnus tyckte också att det lät som en jättebra idé så det är bara att säga till så kan vi hitta en kväll som passar :D (leona är såklaart också välkommen!)

2011-08-29 | 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback