vi firar 2månader.

Idag blir Freja hela 2månader, och jag kan lova att hon firar det med dunder och brak. Idag har hon under den lilla tiden hon är vaken om dygnet, provat på i princip allt som man INTE får göra. Bita i soffa, vardagsrums bordet, dra i gardinerna, bära iväg skor, gå lös på mina fötter, bråka med Leona, äta från bordet.. kissa när jag precis städat och torkat golvet. En riktig bus dag idag med andra ord! haha..
Tack och lov så har jag Leona som hjälper mig med uppfostran utav denna lilla. Hon är på henne så fort hon gör något som man inte får göra som inte jag ser.. och i dagsläget lyssnar Freja bättre på Leona än på mig. Men jag nöter på med min bytes handel, i stället för att bita i soffan eller på mig så säger jag "NEJ" och hon får en leksak att leka med i stället och då berömmer jag.. får väl se om det fungerar.

Lilla fröken verkar ha förstått lite utav vad ordet "Sitt" betyder. Hon sätter sig när det är dags för koppel på, och innan hon släpps in genom dörren. Så nu blir det lite mer "Ligg" träning, den är lite klurigare tycker hon ;)
Leona däremot nöter på med sin platsliggning.. har kört lite inomhus träning idag och ikväll när Martin kommer hem blir det en långpromenad med den stora ♥

Jag och Freja. Bild tagen från Hannas blogg.
Kommentarer
Hanna säger:

Här bloggas det för fullt!! BRA :) Braa att hon börjar ta för sig lite, sånt gillar vi ;) Tss.. Den bilden på dig ochh Freja blev verkligen jätte bra tycker jag!!

2011-08-28 | 17:20:13
Bloggadress: http://hijatej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback