come on, give me some energy.

Kan inte hjälpa att jag känner mig aningen nedstämd idag. Om det beror på attt jag jobbat galet många dagar på raken nu ink hela julhelgen eller om det bara beror på att hela hemmet ser ut som ett Hvete, jag måste städa den. Jag hatar att tillbringa en hel dag hemma själv. Därför är jag mest bitter. less. arg. Och just sånna här dagar börjar man tänka i alla möjliga banor som gör att man bara går ner sig mer och mer och mer.
Nyårspartyt har tydligen blivit inställt.. det suger galet hårt. Skulle blivit tidernas fest. Nu.. inga planer alls. Och det verkar vara min plikt att ta tag i det, så att det blir en minnesvärd kväll. Varför kan ingen göra något själv så att jag slipper göra allt för. Tankarna drar vidare till henne, hon som aldrig ringer och nästan aldrig svarar, vi som en gång stog varandra så nära.. vad hände?


"Alla vill ha utsidan, men när de närmar sig insidan så orkar ingen bry sig"

Kommentarer
Ida säger:

Jobba inte ihjäl dig! Låt hemmet se ut som ett helvete ett tag, jag har lärt mig att ALLT inte kan se så perfekt ut. Ibland får det vara en del stök. Man måste ta igen sig med! :)

Sköt om dig nu!!

Kramar <3

2011-12-27 | 17:18:33
Bloggadress: http://cookie.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback