argh

åh humöret hoppar verkligen upp och ner och ibland så rinner bägaren över totalt. Trodde jag skulle börja stor böla när jag var ute och gick med Leona. Det är verkligen inte våran dag idag. Hon var helt tokig. Drog som en galning och ville hon lyssna?! Nej tack!

Ju mer jag sa till henne desto mer ville hon dra. Inte alls lyssna. Super hyper. Fram bara fraaaaammm. åååh. Så jäkla frustrerande. tålamod fanns det verkligen inte idag. Och tyvärr ledde det till ica för ett väldigt onödigt köp. På måndag när apoteket öppnar ska jag köpa något med nikotin i så jag slipper mina humörsvängningar. Får väl se om det hjälper. Men nu ligger det eländiga packetet i min ficka och jag känner att det var så otroligt dumt att ta den där cigaretten. Men va fan. Ingen är fel fri, livet är inte en dans på rosor. Men jag ska verkligen försöka. Som sagt på måndag blir det apoteket för att köpa hjälpmedel.

När jag var inne på ica såg jag en annons sitta uppe på några valpar av rasen Pitbull och jag blev faktiskt lite förvånad över vad det stog i annonsen. Rubriken löd: Riktiga Pitbull hmm finns det oriktiga?! iaf sen stog det att de hade valpar från dessa riktiga pitbullarna. En ras som helst ligger i soffan under en filt - wtf??! :O Pitbull är en hund med riktigt mycket motor, en arbetar hund. Och så skriver de så i en annons på Ica, är det serriöst? Vad är det för jäkla hundägare. Inte konstigt att hundar börjar bitas och bete sig dumt när de inte får göra av med energi. grrr. Det är ju inte konstigt att endel raser får dåligt rykte om sig när uppfödarna inte informerar sina valpköpare om att det är ett energiknippe de har i andra änden av kopplet.
Får verkligen hoppas att valpköparna har lite vett i huvet och kan den rasen de köper.

Mamma och Nikita är på väg. Tåget är en timme försenat men inte så konstigt med tanke på all snö som kom så hastigt. Så klockan 20 någongång hämtar jag dom :) Ska bli så kul!!!

Sitter och lyssnar på Cascada- låtarna gör att tankarna går tillbaka till forshaga tiden.. och dig.
Kan fortfarande inte förstå.  Du finns med mig hela tiden- Älskade vän♥
Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

Hahaha riktig pitbull ;) Näää, de kanske menar om den hade varit blandras?



Kul att du gilla bildserien ;) Gjorde alltid såna när jag hade mer tid bara med Svante ;) hihi kram kram o tack

2011-02-11 | 19:46:44
Bloggadress: http://familjen-bus.com
Åsa säger:

Åh visst blir man nästan vansonnig när vovvarna har sånna dagar!!Förstår att du behövde en cigg:) Tycker att du är super duktig som försöker sluta!!Kram

2011-02-12 | 09:18:50
Bloggadress: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback