bägaren är full.

Just nu orkar jag inte mer. Ställer upp och finns för en massa härliga människor men just nu är det stopp. Mitt huvud fungerar inte. Jag kan inte sova, jag kan inte få timmarna att gå utan att tänka på det. Förstår verkligen inte. Orkar inte. Är det så här det ska vara? Sömnlös.Gråtfärdig.

När det kommer till kritan så vet jag inte riktigt vem jag egentligen kan prata med. Jag vill att någon ska förstå och hjälpa mig. Ibland skulle jag bara vilja prata med dig.. men jag har glömt bort vad du heter.
Jag orkar inte mer.. jävla hjärnspöken!!!
Kommentarer
Hanna säger:

Vad är det som händer gumman? Du vet att du alltid får höra av dig!!! Blir orolig när jag läser såna här inlägg... Kram påre

2011-02-27 | 16:31:09
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Anna säger:

Blir också orolig. Men finns alltid ett telefonsamtal bort ♥

2011-02-27 | 17:11:37
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback