Fördelar för vissa, Nackdelar för andra.

Lilla syster har en ny, snygg mobil. Med en massa roliga spel och bra musik! Hon är nog bland de poppuläraste nu i klassen som har en sån frän mobil.. Det possetiva är att hon alltid kan ringa om det är något. Medela var hon är osv. Det neggativa är att hon ringer.. Alltid. Helt ointressanta samtal. Nyss ringde hon. Samtalet löd såhär:

L: Hallå?
N: Hej!
L: Är inte du i skolan?
N: Nej.. ja har precis slutat, men ja ringer dig ikväll så jag inte stör dig nu?!
L: okej.. Hejdå!
N:Hejdå

Så vad ville hon då? Jo hon ville alltså medela att hon ringer mig ikväll så hon inte stör mig nu.. vilket hon inte gjorde. Strax efter (alltså nu) fick jag ett sms "puss min älskade syster lynn hejdå" hmm jaja. Jag ha inga pengar så jag kan inte svara.. Bra att man är älskad och hon är minst lika älskad men igår fick jag 7 sms.. på bilder jag inte kunde tyda, helt meningslösa ljudmedelanden osv.. Tycker om dig också din tokhöna!!

Har precis kommit in efter en långpromenad i solen. Fruktansvärt härligt väder ute idag. Vår väder. Pippi fåglar som sjunger och alla är ute! Mys..
Ny färgat hår har jag också, är riktigt jäkla nöjd faktiskt, längesen jag var det, 4 färgningar för att få bort det blonda. Nu känner jag mig snygg med mitt röd bruna hår :)  Tack till kusin Sarina som gav tips på ett bra tonings schampo, verkligen så bra som du skrev i din blogg!!

Nu står balkongdörren öppen för att släppa in frisk luft i lägenheten.. Skönt och jag ska aldeles strax börja ändra om lite i garderoberna här hemma.. ett projekt i sig..

puss på dig lillpluttan♥
Kommentarer
mamma säger:

Hej gumman!

Tack för att du ringde och meddelade att hon skriver så mycket.

Spärren ska ju funka men fick inte räkning på hennes mob. på denna räkningen, så nu i starten kanske det kommer för 2månader.

Meddela gärna om det händer igen att hon skriver eller ringer ovanligt mycket till dej.

Ha det bäst och var rädda om er.

Kramiz//mamma

2011-02-22 | 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback