life is

Goooood!

Vaknade på ett så otroligt bra humör idag. Åh helt underbart att vara så glad. Mamma min väckte mig strax innan 8 tiden och strax efter gick jag upp. Idag kommer dom. Min mamma och min Nikita ♥ ska bli så kul! Längtar! Förstår bara inte hur vi ska hinna med allt vi har tänkt. Hoppas verkligen att vädret är på våran sida så vi kan ta oss till sthlm och lite så!

Idag är jag ledig från jobb. Däremot ska jag ge mig ut i snöstormen med Leona och Boxrarna. Förstår inte vad som händer. Snöat konstant ända sen igår morse. Massor av snö har kommit! Ska även ta en sväng till djuraffären för att kolla om min apportbock som jag beställde för 1v sen ha kommit! Igår fick Leona Älgmärgben av Martin när han kom hem. Riktigt smarrigt tyckte Leona som låg och drägglade ner hela hallgolvet när hon bet av köttet från benet. Hon blir helt till sig när hon får något så mummsigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback