ny vändning.

Efter terrapi samtal med Jenni och terapi chatt med Pernilla igår så är inte valet längre så svårt. Jag tackar Nej till valpen. Hårt att göra eftersom jag så länge velat ha en men är det inte rätt så är det inte. Nu har jag dock tagit en ny vändning och ska leta mig fram till rätt ras som passar mig. Det kommer ta tid. Lång tid. Men jag har länge låst in mig på en ras och kanske är det dags att byta? Schäfern kommer dock alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Aska.Zack.Estrella.Nelly.

Nu ska jag gå till banken för att äntligen ha mitt möte som jag fått boka om X antal gånger.. Lämnade även in min semester ansökan idag till chefen.. hon såg inte så glad ut. Men 4veckor kan hon väl bjussa på.. och varje helg?! :O jaja.. vi får se om mina önskemål går i uppfyllelse.. Vill verkligen inte jobba bort hela sommarens härliga dagar!!

Kommentarer
Pernilla säger:

Ta tid på dig och fundera ut vad du vill göra med din hund, då kommer valet att bli enklare!

Härligt med semester, någon sådan blir det inte för mig i sommar :P Men skitsamma, jag får ju ett toppenjobb!

2011-02-24 | 21:44:30
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback