planer 2011

Nu är jag påväg in i förkylnings dimman. Frös hela natten, vilket gjorde att jag tog en lagom lång sovmorgon. Men tyvärr går det inte att häcka bara för att man är lite hängig. Tvätta, motionera hunden sen ska jag fortsätta leta efter den förbannade klickern som lyckats gömma sig på ett jätte bra ställe.. Förstår bara inte var?! :O

Igår vid sängdags låg jag och smidde planer för vad som hända skall under 2011. Mycket som vill hinnas med. Tyvärr är mycket sommar aktiviteter men har även försökt komma på lite aktiviteter till höst och vintern. Tror detta kommer bli ett toppen år!!


Kommentarer
Anna säger:

2011 kommer bli toppen. Känner det med.

2011-02-22 | 13:00:29
Bloggadress: http://annispannis.se
Sofie säger:

Vi vill ju veta vad du har för planer tokis! !! Nyfiken ju!

2011-02-22 | 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback