Prima!!

Idag är det Fredag, bara det är gött. Sen att det även innebär löning, fika i stan med Ida, storhandling och mys ikväll gör inte dagen sämre. Det som är lite dåligt med denna dagen är att räkningarna måste betalas, helt klart ett bland de tråkigaste som finns att göra. Det finns bara en dag som denna varje månad (löningsdag alltså) skit trist. Sen när denna dagen är slut så ska jag jobba 07-21 med 2timmar rast.. jag är inte så taggad på det. Inte på att jobba monster pass på lördag.

Snart bär det av till staden för att möta upp Ida, ska bli så himla mys. Fika och prata prata prata.. fram till klockan 15 någongång då jag måste fortsätta dagens ärenden.. Hatar att bara vara ledig stickdagar.. Ska försöka gå förbi bokrean och se om jag fyndar något bra.. Innan stan så ska jag ut med Leona och boxrarna. Snöar idag igen men det är bara -5grader idag.. Vet inte vad jag föredrar.. -5grader och snöar eller -20grader och strålande sol.. svårt. Älskar vårsolen som letat sig fram. Nåväl.. nu ska jag fortsätta min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback