Sanningen

Hur vet man vad som är sant? Vill man veta vad som är sant? Jag vet inte vad jag ska tro. Samtidigt som det känns helt osannolikt så känns det som att det inte vore så konstigt om det är sant. Tanken gör mig på ett sätt irriterad, och rädd. Ibland så känns det bara så fånigt.

Jag har varit med om saker som jag verkligen inte kan förklara. Saker som jag inte förstår mig på. Får ihop. saker som gjort mig så fruktansvärt rädd. Hur vet man om det verkligen händer eller om det är huvudet som spelar oss ett spratt? Vill man veta sanningen? Vad händer om man vet?

Om det är sant så vill jag bara säga Tack, det är ömsesidigt. Varje gång vi träffades så hade jag kul. Kände mig alltid så stärkt efter våra tjej träffar. Du, jag och Hanna var det nya tjej gänget. Vi med våra vinkvällar. Du var en så fruktansvärt fin vän. Jag hade alltid kul med dig. Och jag ville verkligen hjälpa dig.. jag ville förstå. Jag önskar så att du fortfarande fanns här med oss. Med oss som älskade dig. Som tyckte om dig för den du var. En jätte härlig tjej. Snäll och väldigt fin vän.

Det känns inte som att du är borta. Det känns som att du bara är bortrest och att vi snart kommer att ses. Dricka vin och prata halva natten. Önskar så att det kunde vara så. Att du snart kommer tillbaka.


Du är så otroligt saknad, vila i frid Ellinor ♥
Kommentarer
Nina♥ säger:

Hej, fin blogg du har! :) <3



Just nu har jag roliga tävlingar på bloggen igång där man bland annat kan vinna ett tandsmycke i 24k guld, iphoneskal, presentkort på müsli och smycken. Fler tävlingar kommer under veckan där man bland annat kan vinna naturliga hudvårdsprodukter!



Kolla gärna in på min blogg och var med! :) <3

Kram!

2011-02-22 | 07:40:17
Bloggadress: http://ninakaufmann.blogg.se/
Anna säger:

Vi alla önskar nog samma sak. Hon finns dock kvar i våra minnen och hjärtan ♥

2011-02-22 | 12:53:51
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback