SNÖ

Under natten har det kommit rejält med snö till oss här i byn. Det känns väl inte så skoj med tanke på att jag mer än gärna vill ha vår, asfallt, tunna skor. ååh. Jaja någon gång lär väl den komma, när man tittar ut nu så känns det som att det är låångt kvar.

Jag har kommit på nackdelen med att vara timvikarie, det är att när man inte får några tider så är det skit. Då får man inte så mycket pengar, det säger sig ju självt. Nu hoppas jag bara innerligt att någon blir sjuk.. om man får hoppas så :/ Så att jag får jobba på lite mer. Ring och stör mig på morgonen. Väck mig, håll mig vaken.. Blä. Just nu ser det inte ut som att Februari månad drar in så mycket pengar. phu..

Funderar på att sluta röka igen. Vet att det lät väldigt roligt med att jag funderar på det. Men ni som känner mig vet att jag slutat röka både 1 och 100 gånger men jag har börjat minst lika många. Grejen är att det gick så bra när jag bara helg rökte. Så det funderar jag på att göra nu igen. Det som blir jobbigt är att det är jobbigt att sluta. Så fruktansvärt. Men jag vet att det är så mycket bättre att inte göra det. Så nu ska jag påt igen så får vi se hur de går.

Kvälls pass idag igen. Innan dess hade jag änkt tvätta men det får bli i morgon kväll eftersom någon annan fått för sig att tvätta på morgonen brukar alltid vara ledigt på morgonen, och våran tvättkorg exploderar snart av all tvätt. 
Så jag får väl syselsätta mig med något annat bus tills jag börjar.  I morgon börjar jag 7 på morgonen vilket betyder att jag måste gå upp klockan 6.. hur ska detta gå ?



Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

Aaa, det är kul! hihi vi prövvar runt lite grann innan vi sätter ett mer fast schema :)

kram kram

2011-02-08 | 10:58:21
Bloggadress: http://familjen-bus.com
Pernilla säger:

Lycka till med rökandet! Själv ska jag försöka sluta äta en massa onyttigheter...

Hoppas allt är bra annars :P

2011-02-08 | 18:48:42
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback