tjillevippen!

Mamma och Lilla syster har anlänt till byn. I Fredags kväll anlände dom rättare sagt men det har varit full rulle och varken tid, lust eller ork har funnits att ge till bloggen.

I Lördags blev det jobb för min del. Fick trevligt besök av Sambon och lillasyster under dagen och Nikki stannade tills jag slutade. Mys! Idag har vi varit på en riktig långpromenad runt byn. Alla-hjärtans-dag-kort pyssel. Film tittande och dator spelande. Just nu går jag på resärv energi så det heter duga. För en gångskull kanske jag sover en hel natt :P Så slut! Men måste hålla igång för det är inte varje dag man träffar dom!!

I morgon är det alla ♥ dag. Då beger vi oss till sthlm för lite shopping och annat skoj. Sen har min kära lilla syster en massa ideér om vad vi ska göra.. frågan är bara hur i allsindar vi ska hinna med allt innan Onsdag? :O Det får bli ett senare problem. Nu är det dags för fika..

Kommentarer
Pernilla säger:

Vad mysigt att ha delar av familjen på besök!

Vi har också haft en familjehelg med skidåkning i Kungsberget :P

2011-02-13 | 19:41:32
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback