Drömmar.

Drömmde så himla konstigt i natt.. vaknade lite då och då och för varje gång jag somnade så drömmde jag bara något värre och värre.
Första drömmen handlade om att jag skulle vara ödle vakt åt en kompis som skulle iväg någonstans. Jag var hemma hos mamma och jag hade en liten baby. Ödlan befann sig så i en liten liten glass bytta och jag tänkte lite snabbt och enkelt slänga över den i en större burk så den fick lite mer plats. Men så blev det inte Jag tappade burken ödlan var i och ödlan stack iväg fort som ögat. Runt i lägenheten. Jag försökte jaga den, men viste inte hur jag skulle göra är jag hittar den igen för jag vågar inte ta i den. Men gång på gång bet den jäveln mig.. Panik dröm.. hade jätte svårt att somna efter den drömmen, tyckte att de kröp under hela täcket.

Andra drömmen handlade om något rån, det är så suddigt men jag var livrädd verkligen. Rånarna var hemma hos mig sammtidigt som hela min stuga
(jag bodde i ett ruckel) var fyllt med en massa människor jag stött på under mitt liv, alla var där i princip. Stugan varvades mellan att vara mitt hem och en bank hela tiden och då och då kom polisen åtkandes utanför, utan att hitta rånarna. Störig dröm det där också.. 

En konstig natt som sagt var.. drömde fler olika drömmar men såg nu att klockan sprungit iväg och jag hinner inte blogga så mycket mer. Iväg till jobbet nu, i morgon och övermorgon. Katsching!!! Måste få in pengar till Februari, då jag och Hanna drar ner till Nilla och hälsar på, sen blir det en ullareds sväng också ;) Härligt. Nu ska jag ut med Leona som växt på sig några extra kilo under julhelgen, de måste bort!!

Kommentarer
Ida-maria säger:

Urs , villka drömmar du har! Förstår att du hade svårt att somna om efter den med ödlan!

Jag drömde om en stor råtta som sprang upp och ner i trappen hemma...Sen vaknade jag och så knakade det till någonstans i huset..

Så karln fick tvinga sig upp för att kolla om monster råttan fanns :P

2011-01-04 | 19:59:05
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback