Gossip.

Sovmorgon för min del idag.. skönt. Nu är jag utvilad och redo för några jobb timmar på em/kväll. Innan det ska jag göra matlådor och ta en långis med Leona.

M frågade mig igår om jag sett våran granne på några dagar. I vanliga fall brukar jag se honom några gånger varje dag men kom på mig själv att jag inte sett honom på ganska länge nu. Det läskiga är att det var några kostym män som plingade på här för någondag sedan, då var bara M hemma och frågade om vi hade sett honom. Svarade Nej på den frågan.. Känns lite läskigt att man inte sett honom på ett tag. Vore läskigt om han kanske ligger där inne, död. Nä jag ska börja kolla lite efter hono nu ser jag honom inte nu i veckan så får ja väl plinga på.. är det ingen hemma då heller så får jag väl ringa någon som får kolla upp det närmare. Urs.

Hittade en kul blogg idag.. Gossip girl blogg. Ganska kul om man vill hänga med i kändis världen och ta reda på vad som är Gossip och inte.

Nu ska jag göra en dag av denna också. ♥
Kommentarer
JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA säger:

NU ÄR VINNAREN AV TANDBLEKNINGEN UTSEDD, TITTA IN OCH SE OM DET BLEV DU? :)

OM INTE SÅ TACKAR JAG FÖR ATT DU DELTOG!

2011-01-18 | 21:35:45
Bloggadress: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback