ingen rubrik

Karln har nyligen åkt till garaget, idag igen. Denna veckan har varit en intensiv garage vecka men nästa kommer han troligen vara hemma mer. Jag tror inte det men säger han det så säger han det. Nästa vecka blir däremot lite omväxling för mig, jag ska börja träna. Är lite olika pass här i veckorna men på Måndag tänkte jag testa på "stretchgympa" Kan vara skönt att komma hemmifrån lite , träffa lite nytt folk och göra något annat än att jobba och vara hemma. För så ser mitt liv ut nu när klubben inte har sina träningsdagar igång. Boring.

Ikväll blir det en sväng ner till staden för ett restaurang besök med Linda och Magnus, sen blir det nog något glas senare på kvällen, men rellativt tidigt i säng för min del för på Söndag morgon väntas det jobb.






Igår satt jag fastklistrad vid datorn, det känns som om jag är nära nu.
Kommentarer
åsa säger:

han början 6:an efter sommaren...kram

2011-01-15 | 23:16:26
Bloggadress: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback