kinasuccé

Efter storhandlingen igår så har vi numera full frys, kyl och skafferi. Det känns bra. Att kunna välja och vraka som man vill utan att behöva springa till ica för att köpa till något.
Vi kom även hem med våran älskade Hackman stekis. Helt underbar!!

Min kära sambo stog för matlagningen igår kväll, medans jag gjorde efterätten. Men tyvärr blev kvällen lite av ett fjasko. Efter den underbart goda kina grytan som herrn fixat ihop så blev vi övermätta och dunder trötta. Satt och smuttade lite på vinet och sen PANG. Så somnade vi. Vaknade upp vid 24 och insåg att vi kanske skulle förflytta oss till sängen och ut en sväng med Leona. Vacknade utvilade och glada i morse och började morgonen med efterätten som inte blev uppäten igår, Hallon och Banan smootie, super god!!!

M åkte iväg till garaget en snabbis och jag tog med Leona ut i spåret. Hon skötte sig kanon bra. Såg en massa rådjur men hon stannade så snällt vid mig och jag blir så stolt!! :) Tränade lite lydnad efter promenaden och det känns väldigt bra! Hon var jätte taggad och kom ihåg det som vi försökte nöta in i höstas. Så det känns bra nu, den nya tävlingsäsongen drar snart igång och vi ska banne mig satsa på ett LP detta året.. vi ska inte bara satsa, vi SKA ha det! Och det känns ganska lovande denna gången. Med all hjälp jag fått av Hanna och Jenni så känns det hela väldigt möjligt. Underbart när man har härliga vänner runt om kring sig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback