peppar peppar ta i trä

Nu tar jag helg. Ledig i morgon och Lördag, sen på Söndag är det dags för ett pass igen. Det känns bra, har jobbat en hel del denna månaden redan!! Har haft ont i huvet nu en himla massa dagar, troligtvis beror det på att jag inte ätit så himla bra det senaste. Blir något som går snabbt och lätt att äta när man har rast, ska ju hinna gå ut med Leona och ibland boxrarna på 30minuter så då blir det inte mycket tid över. men men släpper nog efter någon dags vila..
Vi har inhandlat en motor till bilen, så himla nice. Är fortfarande en del kvar att göra på den men nu ser det verkligen ut som att den blir klar till vår/sommaren. Kul!!! Då blir det raggar åk :)

Efter jobbet blev det en tur med Leona och boxrarna, en långis vilket alla tre behövde. Himla massa spring i benen på dom men dom lugnade snabbt ner sig. När jag och Leona kom hem blev jag så jäkla rädd att hjärtat stannade upp för en sekund (kändes så iaf) utanför fönstret står en man, obs att vi bor på andra plan och om han skulle nå upp till vårat fönster så skulle han va otäckt lång, Såg sen att det var en fixar nisse som skulle fixa klart fönstret som sattes upp innan jul. Phuu.. Leona blev skit glad när hon fick se honom.. hämtade leksaker och viftade på svansen.. Vart tog vakthunden vägen? :O

Ikväll ska jag bara ta det lungt, glo på tv och bara slappa vore skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback