Sista Fredagen.

I Januari.

Jaha.. så börjar även Januari månad lida mot sitt slut och Februari står alldeles utanför dörren. Vilket innebär att vi bara kommer närmare och närmare vår och sommar! Härligt!

Sov som en stock hela natten och vaknade med världens dåligaste morgon humör. Så som jag alltid var under mina "unga dagar".. Fy.. stackars Martin. Han hade nog glömt bort den förbannelsen john blund brukade ge mig innan jag somnade. Men idag var en sån dag. Som tur var gick det över så fort jag kom till jobbet. Det enda jag ville var att sova MER. Men livet är inte en dans på rosor. Gårdagen flöt på bra.. jobbet gick snabbt och middagsbjudningen blev kanon trevlig. Inga bilder på detta har jag.. Ni får överleva utan tyvärr. En bra kväll som slutade runt 22 tiden.
Mina svärpäron tyckte att Leona betedde sig konstigt.. Hon var ganska lugn och så men precis som vanligt när hon är hemma och det inte händer så mycket spännande. Det lustiga är att folk antingen tycker att hon är konstig eller jobbig. Är hon för på, då är hon jobbig, hälsar hon och så är det bra, då tror folk att hon är sjuk. Hur vill dom att hon ska vara då?! :O

Jag är iaf jätte nöjd med henne. Hon är alldeles perfekt. Tar ut energin ute eller vid träning och det är så det ska vara tycker jag. Sen tycker jag det är jätte härligt när hon får sina damp ryck innomhus ibland, blir skit glad när man kommer hem. Då känner jag mig älskad :)

Jobbet flöt på lika bra idag.. fick lång lunch och sen var vi klara lite tidigare så då vart det hemgång. Ikväll och resten av helgen tillbringar jag själv. Jag och Leona. Skit tråkigt. Jag jobbar några timmar varje dag, men Martin ska idag på whisky provning och imorgon är det fiske och sen grabbhäng på kvällen/natten. Så ensam blir jag..
Jag ska åka in till stan och göra av med lite av lönen. Köpa hem några flaskor vin. Sen ska jag slänga mig i soffan och mysa med en riktig tjejfilm och gottans att äta ;) Blir nog ungefär lika i morgon kväll också. Får se får se.
Kommentarer
josephine- fixar din design gratis! säger:

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment



kram!

2011-01-28 | 18:43:06
Bloggadress: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback