Våga säga Nej

Blev väckt idag igen av chefen som ringde och frågade om jag kunde jobba idag. Stark som jag var så sa jag nej. Blir alltid lika stolt över mig jälv när jag säger Naj till något jag inte vill. Inga bortförklaringar utan bara ett kort Nej. Är så glad över att jag inte sa ja... Idag har jag massvis av grejer att göra. Städa, dammsuga, tvätta, storhandla, boxrara och Leona behöver en massa tid. Min understimulerade galna Leona.

Så morgonen började med en omgång med aktiveringsbollen, sen tog vi en promenad till änderna för att ge dom lite bröd som blivit över.. Aldeles strax ska vi gå ut med Boxrarna. Kommer troligen bli en hel del koppeldragning från Leonas sida, men så får det bli. Bra för henne att vara ute och gå med dom.

Idag är det dags för storhandling, vi ska börja stor handla 1gång i veckan så vi inte springer och små handlar på lillica här i byn. Blir snabbt väldigt dyrt utan att man tänker på det. Och då ska vi ge GI en ärlig chans. Har bara börjat lite smått med det men nu ska det bli på riktigt. Men på helgerna ska vi få njuta av livets läckerheter har vi sagt ;) I två dagar nu så har min föda bestått av snabbmacaroner och ketchup.. inte alls så GI eller överhuvudtaget nyttigt för den delen heller men vad gör man inte om man inte har så mycket annat som går snabbt och lätt hemma?!

Kommentarer
Marlie säger:

Tack för fin kommentar! :) <3



GI - duktiga ni är! Lycka till och håll oss uppdaterade!



Kram

2011-01-11 | 14:11:29
Bloggadress: http://Marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback