Peace and Love

Nu är jag hemma igen.. efter en helt sjuk långhelg i Borlänge. Var (kors i taket) inte bakis en enda dag.. förutom igår. Det var som ett slag i magen och jag var skit seg. Sovit galet många timmar i natt, som tur är börjar jag jobba först 14. Men resten av veckan blir det 07.. hur nu det ska gå till. Har sett bla. Kings of Leon, Volbeat, Håkan Hellström, Bob Dylan, Mando diao och några fler som jag tappat vad de hette. Helt klart så var Volbeat bäst. Sånt ös i publiken, sjukt bra låtar och ja... Jävlar!! Sen att höra Mando diao med Gloria var väldigt fint, mycket minnen och känslor kommer fram. Men annars var inte dom så mycket att ha.. tycker jag. Inte så mycket tryck i låtarna, mycket snack på scenen vilket dödade känslan en aning.

Vi fick placera vårat tält vid stängslet där massor med människor hoppade/kröp/välte sig in alla olika tider på dygnet. Det var också det stället där de allra flesta tog en kiss paus.. Flyttade bort vårat tält ca 2 meter från stängslet efter första natten, men tror att detta gjorde att ännu fler lockades dit. Våra grannar bestod av Göteborgare.. om man tänker efter lite så känns det som att de flesta som var på P&L bodde söderut och Göteborgarna var det absolut inte minst av. Stöttepå hur många jag känner som helst, hur nu sånt kan gå till när det är 49.000 människor där. Plus de som bor i Borlänge, och de som smyger sig in.. Skoj iaf, Carro "gammal jobbarkompis" bodde vi granne med. Elli "gammal Jobbkompis" bodde på vägen mot bajja majjorna. Tidaholmarna vette sjutton var de bodde men jag såg dem ett flertal gånger iaf. Gamla forshaga folk jaa jag skulle nog kunna fortsätta ett tag till men det hoppar jag över.

Bortfläkt tånagel fick Martin uppleva.. Trasig stereo, prutta i hinkar, bonka och slå, kondom race jaa det spårade ur ganska rejält i bland, men skoj! Inga bilder kommer för jag hade inte med mig någon kamera.. så ni får överleva utan :)

Kommentarer
Hanna säger:

Vad kul att ni hade det så bra där borta :) Skoj att träffa så mycket folk man känner också!! Ses snart?

2011-07-04 | 14:13:54
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/
Mamma säger:

Vad roligt att ni hade det så kul på Festivalen :) Gulligt av Sarina att hjälpa dig med bloggen den är jättefin. Ha det så gott o Kram från Mamma o Nikki

2011-07-06 | 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback