9dagar sedan.

Vet knappt vad som hänt sedan sist. En snabbvisit ner till Skövde fick det bli när lillasyster slutade skolan. Lyckades lura med mig stora syster dit och det är nog den bästa roadtrippen jag gjort. Så mycket skratt!! kära nån.. ♥ Anlände på Torsdag em/kväll tog en promenad till ica med Familjen och köpte en glass :) Senare på kvällen gick jag och Storasyster hem till Markus och Linda för att titta på nytillskottet som hunnit bli 4månader redan!!




Hahaha.. sista bilden ser så rolig ut men är det något som ger mig ett glädje kick här i livet så är det bebisar, dom är ju bara för söta, sen hade Kim nyss spytt ner Fia, vilket inte gör mitt leende så mycket mindre ;) haha.. På Fredags morgon (aldeles för tidigt) var det dags för skolavslutning.
De stackars barnen fick iaf sig en rejäl kalldusch, Det spöregnade, och i brevet hem stod det att de som hade paraply fick stå längst bak så att alla kunde se barnen..

Det var nästan bara vi som inte hade med oss paraply, för vi ville stå långt fram så att vi skulle kunna se något.. dock så hade inte alla uppfattat det där med paraply längst bak. När det var dags för Nikkis klass så sprang familjen Karlsson längst fram och fotade som galningar!!

 

Ursäkta bildkvalitén men som jag påpekade, det regnade en aning. De stackars barnen var genom frusna, men jäklar va kul det var ändå. Efter avslutningen så paniksprang vi hem, varm dusch, te, bakelse och paketöppning väntade hemma. Med en glad Nikita blev det sen en sväng ner till stan för lite snabb shopping innan det blev dags för hemfärd för mig och stora syster..

Nu är jag tillbaka på hemmaplan och allt är som vanligt, jobb kantas med fest.. som det ska vara ?

CherryBerry!

 

 



Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Vilken söt bebis :)

2011-06-28 | 20:39:59
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback