Run the world.

Lite uppdatering kanske är på tiden.. Idag är det första juni allts första dagen på Sommaren.. Det känns gött! Trotts att regnet öste ner i förmiddags så har dagen varit bra. Sitter nu och väntar på att håret ska torka så jag får skåda mitt senaste verk. Avfärgningen. När det torkat ska jag åter ställa mig i duschen för att färga håret igen. Bort med det gamla på med det nya. Bilder kommer i nästa inlägg. Och även recention på avfärgningen. Vet ingen annan som testat den och med tanke på att den kostade 160kr så hoppas jag att det fungerar.



Här om dagen blev det jordgubbsätande. "2-rätters" Kunde inte bestämma mig så gjorde en med jordgubbar, mjölk och socker. Den andra blev med Jordgubbar, kladdmuffins och glass, båda var kanon goda ;)

Så nu är frysen full med:


Och det är ju aldrig fel :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback