Dommen

Nu är jag tillbaka från besöket på vårdcentralen.. Lång tid tog det och jag förstod knappt hälften av vad min läkare sa eftersom han bröt på amerikanska. Men tror det blev rätt till sist iaf. 10dagars penicilin kur för mina små halsflusar. Smittar ej, typ bara vid överdriven kontakt. Borde inte gå runt och hångla med någon på en sisådär 6dagar. Annars ska det vara lungt. Pillrena är nog de största jag svalt i hela mitt liv. Blev lite rädd när jag såg dom först men det gick bra. Nu är det bara att hoppas på att jag snart blir bättre så jag kan svälja ordentligt.  Gör så jäklans ont att svälja så jag undviker helst att göra det.

Tvättar för fulla muggar idag. Duktiga jag :)
Så.. det var det.
Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

Blä då! Inget hångel nu du :)

kramkram

2011-03-11 | 09:48:22
Bloggadress: http://familjen-bus.com
Sarah säger:

Hejje :). Vet inte hur aktivt det blev egentligen, haha. ÄR så trött efter jobbet att jag inte orkar skriva. Budgivningen gick ju inte så bra då lägenheten gick upp alldeles för mycket :/.

Kram

2011-03-13 | 09:26:46
Bloggadress: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback